Tema: Få styr på indbakken

Dato og tidsrum:
Onsdag den 18.09.2013 kl. 9-11
Onsdag den 18.09.2013 kl. 13-15
Fredag den 11.10.2013 kl. 9-11
Fredag den 11.10.2013 kl. 13-15
Torsdag den 16.01.2014 kl. 13-15

Sted:
Hvidovre Kommune, Rådhuset, Hvidovrevej 278, 4. sal (undervisningslokalet)

Formål:
Inspiration til, hvordan man kan få styr på sin indbakke med Outlooks mange værktøjer til, at strukturere og planlægge ens arbejdsdag og opgaver.

Målgruppe:
Ansatte på HvidovreBibliotekerne.

Indhold:

punkttegn Færre interne mails …hvad kan du gøre?
punkttegn Lær at lave et system, hvor du straks kan frasortere ligegyldige mails og genkende de vigtige – samt markere dem, så de ikke forsvinder for dig igen
punkttegn Bliv god til at organisere din indbakke med kategorier og påmindelser – en nyttig og måske nødvendig ”overlevelsesteknik”
punkttegn Bliv en mester til søge effektivt i mails, kalender, noter mv. og finde oplysninger, som potentielt kunne være gået tabt

Antal:
12.

Varighed og form:
Kurset tager 2 timer og er en hurtig gennemgang af kursets tema. Der er således ikke tale om et normalt kursus, der indeholder mange flere muligheder, end der kan nås på 2 timer.